Меню сайту
Категорії каталога
На часі [1034]
Тенденції [174]
Провідники диктату повідомляють [71]
Погляд [174]
Життя групи [120]
Технології [7]
Люди дії [8]
Корисні поради [16]
В цьому розділі можна ознайомитись з різними корисними порадами
Форма входу

+ Український Тиждень. Новини

Інформаційна картина дня від українського часопису "Тиждень".

добавить на Яндекс
З ПИТАННЯ РОЗМІЩЕННЯ БАНЕРНОЇ РЕКЛАМИ ЗВЕРТАЙТЕСЬ ЗА ТЕЛ.0685860339
Головна » 2014 » Грудень » 10 » "Лівий сектор" розпочав судову процедуру блокування веб-сайту газети "Рівне Вечірнє"
12:54
"Лівий сектор" розпочав судову процедуру блокування веб-сайту газети "Рівне Вечірнє"

Юрист видання "Земля та будівництво" голова Всеукраїнської профспілкової організації "Лівий сектор" Мачулянський Юрій направив ПП ,,Рівне Вечірнє" звернення від 10.12.2014 № вих.16/01-05/14 щодо припинення поширення публікації "100 гривень за курсову" на своєму офіційному веб-сайті www.rivnepost.rv.ua.

Зокрема, в рішенні Апеляційного суду Рівненської області від 09 жовтня 2008 року по справі                        № 22-1283-08 вказується, що „на час публікації статті „100 гривень за курсову”, яка була оприлюднена в газеті „Рівне вечірнє” 6 липня 2006 року, залишалася чинною постанова старшого слідчого прокуратури м. Рівного від 6 червня 2006 року про відмову у порушенні кримінальної справи „відносно Мачулянського Ю.Ю. по факту вимагання та одержання ним хабарів у студентів групи 32-Б Рівненського ДАК” у зв’язку з відсутністю в його діях складу злочинів, передбачених ст.ст. 368, 354 Кримінального кодексу України”.

Відповідно до рішення Апеляційного суду Рівненської області від 09 жовтня 2008р. (набрало законної сили) „інформацію про причетність позивача Мачулянського Ю.Ю. до вимагання у студентів Рівненського державного аграрного коледжу за здачу курсових проектів по 100 грн., яка була поширена відповідачами 6 липня 2006 року у газеті „Рівне-вечірнє” № 48 у статті під назвою „100 гривень за курсову”, визнати такою, що не відповідає дійсності та порочить гідність, честь і ділову репутацію позивача.

За рiшенням суду з  ПП "Рівне Вечірнє" стягнуто моральну шкоду у розмірі 2500 гривень на користь Мачулянського Юрія. Зобов'язано ПП "Рівне Вечірнє" спросувати поширену завідомо не правдиву інформацію про Юрія Мачулянського.

Водночас, на даний час на офіційному веб-сайті ПП „Рівне-Вечірнє” www.rivnepost.rv.ua продовжує поширюватись публікація „100 гривень за курсову”, що не відповідає дійсності та порочить гідність, честь і ділову репутацію Юрія Мачулянського.

У разі невжиття заходів щодо видалення наклепницьких матеріалів, буде вирішуватись питання щодо блокування веб-сайту ПП "Рівне Вечірнє" яке поширює інформацію яка порочить гідність, честь і ділову репутацію громадян. Як відомо, Юрій Мачулянський перебуває у вкрай неприязних відносинах з редактором газети "Рівне Вечірнє" Валентиною Шах.

Всеукраїнська профспілкова організація "Лівий сектор"

Категорія: Життя групи | Переглядів: 405 | Додав: archinfo | Теги: блокування веб-сайту Рівне Вечірнє | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Грудень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Друзі сайту
 
 
Українська експертно-правова лабораторія Юрія Мачулянського © 2021
Конструктор сайтів - uCoz