Меню сайту
Категорії каталога
На часі [1008]
Тенденції [173]
Провідники диктату повідомляють [71]
Погляд [174]
Життя групи [120]
Технології [7]
Люди дії [7]
Корисні поради [16]
В цьому розділі можна ознайомитись з різними корисними порадами
Форма входу

+ Український Тиждень. Новини

Інформаційна картина дня від українського часопису "Тиждень".

добавить на Яндекс
SEO sprint - Всё для максимальной раскрутки! З ПИТАННЯ РОЗМІЩЕННЯ БАНЕРНОЇ РЕКЛАМИ ЗВЕРТАЙТЕСЬ ЗА ТЕЛ.0685860339
Головна » 2010 » Січень » 7 » Підрядників з будівництва широкої колії до Відня визначать у лютому
12:13
Підрядників з будівництва широкої колії до Відня визначать у лютому

Як передає кореспондент УНІАН, президент ВАТ «Російські залізниці» Володимир ЯКУНІН на прес-конференції у Києві повідомив, що відповідне рішення ухвалене сьогодні на засіданні наглядової ради спільного підприємства зі спорудження широкої колії до Відня.
«Ми одноголосно ухвалили рішення підтвердити розвиток проекту і визначили терміни, за яких ми одержимо підрядників», - відзначив він.
Зокрема, за його даними, до 10 січня буде розглянуто пропозиції від потенційних підрядників на проведення передпроектних розробок, після цього буде надано два тижні для отримання офіційних пропозицій.
«Таким чином, до 20 лютого наглядова рада має визначити підрядників на передпроектні розробки. Ми вважаємо, що не менш як 7-8 місяців потрібно підрядникам, щоб підготувати бізнес-план, і з моменту ухвалення цього плану, з урахуванням дистанції, з урахуванням визначення конкретної траси, думаю, на це потрібно не менш як двох років, для того, щоб ми могли говорити, що дорогу побудовано і вона запрацювала», - відзначив В.ЯКУНІН.
За його словами, це тільки передбачуваний термін.
У свою чергу, генеральний директор «Укрзалізниці» Михайло КОСТЮК відзначив, що згаданий проект є значущим для подальшої реалізації транзитного сполучення між Азією і Європою.
«У нас особлива цікавість у реалізації проекту будівництва широкої залізничної колії Ужгород-Відень, сподіваємося на процес перевезень без пересадок. Створити такий продукт транзитного проїзду у центр Європи, це буде дуже конкурентне», - відзначив М.КОСТЮК.
Як повідомляв УНІАН, 28 травня у Сочі в рамках IV Міжнародного залізничного бізнес-форуму «Стратегічне партнерство 1520» було підписано угоду про створення чотиристороннього спільного підприємства з проекту будівництва ширококолійної залізниці до Братислави і Відня.
Кожна сторона внесла до статутного капіталу СП по 2 млн. євро.
У 2006 р. «Укрзалізниця» і ВАТ «Російські залізниці» підписали меморандум про взаєморозуміння з метою сприяння реалізації проекту продовження широкої залізничної колії до центру Європи.
На той час орієнтовна вартість проекту оцінювалася в 1,6 млрд. дол. За даними «Укрзалізниці», будівництво широкої колії до центру Європи дозволить збільшити вантажооборот на 60% і безперешкодно транспортувати вантажі залізницею з країн азіатсько-тихоокеанського регіону. Крім того, відпаде необхідність в оплаті за перестановку вагонів з широкої колії на вузьку і навпаки.
Стандарт європейської залізничної колії вужчий – 1435 мм, на відміну від прийнятих у країнах СНД 1520 мм. Через необхідність перестановки вагонів з одного на інший тип колії вагони затримуються на кордонах.

Переглядів: 299 | Додав: fingert | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Січень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту
Заробіток в Інтернет
Пиши українською
 
 
Українська експертно-правова лабораторія Юрія Мачулянського © 2017
Конструктор сайтів - uCoz