Відтак, якщо ви бажаєте заробляти на YouTube то вам доведеться займатися колаборацією. Можливо тому в Україні не приймається закон про колабораціонізм. Ті ж матеріали які потрапляють у так званий топ мають дуже цікавий вигляд. Це як правило гумор, дитячий контект, попсова музика та інше лайно. Насправді це характеризує смаки глядачів цього відеолайна. Також Кирило Євсєєв наголошує, що YouTube для популярних блогерів — це насамперед робота. «Коли це хобі, то все зазвичай обмежується 10 тис. підписників. Швидше за все, без ставлення до цього як до бізнесу ви не зможете зробити канал, який би був популярним і приносив вам гроші», — каже він. Якщо це стає бізнесом, то зрозуміло, що в першу чергу творці контенту думають про гроші, а відповідно — аудиторію. Кількість російськомовної інтернет-аудиторії очевидно значно більша за україномовну (хоча популярність російської в світі різко падає). Російський Соціоцентр, приміром, нарахував у світі 235 млн російськомовних. На першому місці за поширеністю — англійська, якою розмовляє понад 1,5 млрд людей у світі. Українською ж володіє близько 41-45 мільйонів людей (Рада Європи наводить цифру в 45 млн україномовних в Європі). Пан Євсєєв називає популярні україномовні канали «єдинорогами» в світі YouTube — це свого роду унікальні випадки.
Рівненський клуб "Правовий всеобуч"
Джерело: http://In my head |