Це і зрозуміло, адже це весело і не потребує зусиль. 2. Швидкоплинна інформація. Новини в тому чи іншому вигляді. Це і ЗМІ, і записи в блогах знайомих, покликання і повідомлення. Та без цього практично неможливо обійтись, в курсі поточних подій бути необхідно. Але більшість часу ми витрачаємо несвідомо. В установах виконання покарань якщо припинити напружувати мозок можна дивитись новини зранку до вечора. Телевізор-газети-телевізор. 3. Культурологічна інформація. Це і фільми, які так чи інакше впливають на свідомість, і художня література, і статті в журналах. Дійсно, фільми здатні "виховувати" людину. Художня література - підвищити грамотність, розширити сферу інтересів та прищепити ті чи інші цінності. В суспільстві вважається, що споживання інформації з п.3 - найбільш гідне і корисне заняття із перерахованих. З цим важко сперечатись. Звичайно, людина яка перечитала всю українську класику та пару десятків світових бестселерів і стільки ж епохальних романів в рази біль цікавий співрозмовник аніж любитель котиків і песиків. До того ж, вона швидше за все, перебереться в розряд інтелігенції. Але при всій нашій повазі, цього мало. А до наступного пункту добирається небагато. 4. Фундаментальні знання. До них ми відносимо наукову і філософську літературу. Звичайно є і відео, але тут воно недоступне. Наш світ має цілком відповідні влаштування і закони, за якими він живе. Так, читати наукову літературу важко - мозок напружується. А думати важке заняття , тому багато хто старається його уникати. Але так як основна відмінність людини від тварини саме інтелект, то його потрібно розвивати зі всіх сил. Це в свою чергу дасть конкурентну перевагу в житті тому, хто не полінувався і напружився.
Просто задумайтесь над сказаним у цій публікації з п.3 і завантажте собі в мозок що-небудь що відноситься до п.4.
Не вірте! Не бійтесь! Розвивайтесь!
Рівненський клуб "Правовий всеобуч"
Джерело: http://In my head |