На виконання рішення Рівненського міського суду від 10.08.2016 справа № 569/2959/16-ц (суддя Музичук Н.Ю.) з місцевого бюджету на користь громадянина було стягнуто на його користь 551 грн. 20 коп. судового збору, які він отримав 14.02.2017. Оскільки місцевий бюджет міста Рівне немає ніякого відношення до незаконних та протиправних дій окремих службових та посадових осіб, а також депутатів органу місцевого самоврядування громадянин звернувся до громадських організацій із заявою від 15.02.2017 з питання щодо з'ясування чи була вішкодована шкода заподіяна місцевому бюджету депутатами, посадовими та службовими особами органу місцевого самоврядування. Адже громадянин є також членом територіальної громади міста, а відтак кошти були стягнуті по суті із коштів громадянина та членів територіальної громади. Громадська організація направила заяву громадянина Рівненському міському голові Хомку В.Є. для розгляду по суті та надання відповіді у встановлений законодавством строк. Рівненська міська рада листом від 21.02.2017 № М-50к/3-17 за підписом секретаря міського ради С. Паладійчука, виконавець юрист міської ради Мірошник Д.В., повідомила наступне. На звернення від 15.02.2017 № вих.04/01-02/17 повідомляємо, що звернення громадянина взятого до уваги. Крім того повідомляємо наступне. Відповідно до ст.4 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" одним із принципів здійснення місцевого самоврядування в Україні - є принцип колегіальності. Рівненська міська рада відповідно до ст.1 Регламенту Рівненської міської ради 7 скликання (далі - Регламент) є представницьким органом місцевого самоврядування. Згідно підпункту 4 частини 3.1. статті 3 Регламенту, діяльність Рівнеради базується на принципі колегіальності. Згідно ч. 2 ст. 36 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад" - публічна образа депутата місцевої ради, опублікування або поширення іншим способом завідомо неправдивих відомостей про нього, а також намагання в будь-якій формі вплинути на депутата місцевої ради, членів його сімї з метою перешкодити депутату виконувати свої повноваження, змусити його до вчинення неправомірних дій тягне за собою відповідальність згідно з законом. Статус депутата місцевої ради такий, що він не несе відповідальності за своє волевиявлення на сесії ради і не може бути змушений до голосування певним чином. Окрім того, що відповідь надано не по суті звернення та містить погрози громадянину відповідь міської ради не містить жодних відомостей про проведення службового розслідування щодо заподіяння збитків місцевому бюджету. Оскільки депутати складали присягу депутата місцевої ради то очевидно, що у разі порушення прав фізичних осіб, зокрема прийняття незаконних та протиправних рішень індивідуальної дії, заподіяння шкоди авторитету органу місцевого самоврядування, а також заподіяння збитків місцевому бюджету, а також фізичним та юридичним особам, то вони несуть відповідальність, в тому числі і юридичну, на загальних підставах. Тим більше, що така відповідальність носить персональний характер.
Cтаття публікуються за підтримки: SOCPUBLIC , SEOSPRINT, PROFITCENTR - Заробляйте разом з нами!
Джерело: http://www.archinfo.ucoz.ua |