Кабінет міністрів скоротив прогнозовану вартість підготовки об'єктів до Євро-2012, бо багато чого не встигають побудувати.
Про це сказав віце-прем'єр - міністр інфраструктури Борис Колесніков в
інтерв'ю ICTV, відповідаючи на запитання, чому Кабмін скоротив
прогнозовану вартість підготовки об'єктів до Євро майже на чверть, тоді
як загальна вартість їх будівництва зростає.
"Тому що багато речей просто не встигаємо зробити", - сказав він.
"І тоді програма складалася... у програму включені приватні
інвестиції. Треба було їх хоча б структурувати: де державні вкладення,
де приватні", - додав Колесніков.
"Що стосується вартості об'єктів - це улюблена пісня опозиції.
Опозиція - це вчорашній уряд. Ми не отримали у березні минулого року
жодного комплектного проекту кошторисної документації й жодного проекту з
Євро-2012", - заявив віце-прем'єр.
Він зазначив, що за українськими законами "так звані титули затверджуються на Кабмін тільки на те, на що є проекти".
"Тому ні про яке подорожчання мови бути не може", - заявив Колесніков.
"Але мені подобається варіант Польщі, яка провела глибоку експертизу.
Спочатку повністю підготували проект варшавського стадіону, оголосили
суму - 635 мільйонів доларів, намагаються в неї вкластися. Хоча цей
стадіон на 15-16 тисяч менший, ніж Олімпійський (в Україні). А сума на
60-70 мільйонів вища", - зазначив він.
Колесніков також спростував припущення, що Україна, насамперед, зекономить на будівництві доріг при підготовці до Євро-2012.
"Ми не зекономимо на дорогах. Я взагалі прихильник того, щоб будувати
доріг менше, але високої якості. Не те щоб менше, на скільки є грошей.
Тому що скупий двічі платить", - сказав він.
"Побудуємо як в аеропортах. Ми запросили американських технологів. Ми
запросили директора одного з найуспішніших аеропортів останнього
десятиріччя Абу-Дабі. І ось зараз він оформляє підготовку до
"Євро-2012". Він за громадянством американець", - сказав Колесніков.
"Так ми будемо діяти й в автомобільних дорогах. Ми зробимо незалежну
експертизу. На нашу думку, німецькі інженери - одні з найкращих у
дорожньому будівництві. Тому ми запросимо вже не пізніше липня німецьке
агентство, яке буде інспектувати не готову дорогу, а процеси будівництва
доріг", - повідомив він.
Колесніков зазначив, що нову дорогу 1-ї категорії з Краковця до
Львова не встигали побудувати ні Україна, ні Польща, тому ухвалили
тимчасове рішення: "Модернізувати дорогу від Краковця до Львова - і
після Євро приступити до будівництва дороги 1-ї категорії".
За його словами, будівництво сучасної трансукраїнської магістралі від
Краковця до Успенки Донецької області "займе 3-4 роки" – і тоді Україну
можна буде проїхати за 13-14 годин.
За матеріалами видання "Українська правда"