Частина
доріг Рівненщини стала непридатною для нормального руху транспорту та
безпеки водіїв і пасажирів через закордонні компанії «Азеркорпу Автобан»
і «ОНУР», які реконструюють рівненський відрізок траси Київ-Чоп. Поки
вони ремонтують дороги державного значення, розбиваються інші. — На окремих ділянках дорогу суттєво пошкодили наші так звані іноземні партнери, які здійснюють ремонт доріг на Рівненщині, — пояснює начальник служби автомобільних доріг у Рівненській області Юрій Проник. — Тобто
поки вони роблять якісною одну дорогу, то розбивають іншу. Так, на
ділянці від об’їзної навколо Рівного до Здолбунова у напрямку Острога
дорогу державного значення понівечили вантажівки азербайджанської
компанії «Азеркорпу Автобан», які возять щебінь з Шепетівки. А з Сарн до
Рівного дорогу, також зі статусом «державної», розбили вантажівки зі
щебенем турецької компанії «ОНУР». Ми
їм свої претензії вже висунули і всіма можливими методами
домагатимемось, щоб вони найближчим часом відремонтували пошкоджені
дороги за власний кошт. Скільки б їм це не коштувало, враховуючи, що
машина асфальту зараз коштує 6-8 тисяч гривень, пально-мастильні
матеріали суттєво подорожчали. Окрім
названих доріг, найгіршими в області Юрій Проник вважає автошляхи від
межі Рівненщини з Тернопільщиною до Дубна та від Дубна до Волині, які
прийняли на себе основний потік великовагового транспорту із закриттям
на ремонт траси Київ-Ковель. Разом з тим, за його словами, вже до 23
квітня на всіх дорогах області державного значення, протяжність яких
становить 606 кілометрів, ями залатають. Водночас на них поновлять
дорожні знаки та приберуть тонни сміття на узбіччях, а вже після
Великодніх свят, коли не буде перепадів температури повітря, поновлять і
дорожню розмітку. Про якісний ремонт
всіх 5127 кілометрів доріг загального значення Рівненщини, які
перебувають на балансі очолюваної п.Проником служби, він навіть не
згадує. Не кажучи вже про асфальтування 40% місцевих рівненських доріг,
які досі вкриті бруківкою. Каже, що фінансування утримання доріг в цьому
році просто катастрофічне, і тут хоча б з так званими ямковими
ремонтами на головних автошляхах області впоратися. За матеріалами видання "Будівельні питання"
|