|
Інформаційна картина дня від українського часопису "Тиждень".
|
Четвер, 28.11.2024, 15:59 | Вітаю Вас Гість | RSS |
ПРАВОВИЙ САМОЗАХИСТ Vita sine libertate, nihil
|
Головна | Реєстрація | Вхід |
З ПИТАННЯ РОЗМІЩЕННЯ БАНЕРНОЇ РЕКЛАМИ ЗВЕРТАЙТЕСЬ ЗА ТЕЛ.0685860339
Головна » 2013 » Червень » 6 » Земельні комісії як джерело корупції
15:48 Земельні комісії як джерело корупції |
Рада намагається ліквідувати правову колізію. Депутати підтримали в першому читанні два законопроекти (N1208-1, N2130) про спрощення процедури виділення земельних ділянок, пише "Комерсант-Україна". Правова колізія, що виникла у зв'язку з прийняттям у жовтні минулого року закону про адміністративну реформу, практично заблокувала процес погодження проектів землеустрою та передачі ділянок у користування або власність. Якщо раніше це необхідно було здійснювати через земельну комісію, до якої входили представники різних служб - від архітектурної до екологічної, то в жовтні депутати скасували такі комісії. Пізніше вони все ж повернули норму про вимоги до їх складу. За словами заступника глави Держагентства земельних ресурсів Євгена Берднікова, комісія була головним джерелом корупції: "Один член комісії міг не прийти, і це блокувало весь процес узгодження. Після прийняття законопроекту утворився правовий глухий кут - і за новим законом не можна погоджувати, і по старому". Тепер депутати розмежували повноваження. Всі проекти буде погоджувати Держзем. Архітектурне узгодження знадобиться, якщо ділянка знаходиться на території населеного пункту або якщо на ділянці за межами міста є нерухомість. Землі природно-заповідного, водного, лісового фондів можуть виділятися після узгодження з профільними органами. Погоджувальний орган працює виключно в межах своїх повноважень і не зможе вимагати результатів експертиз інших органів. "Працює галузевий принцип. Якщо бабуся захоче відвести ділянку під город, то ніхто, крім Держземагенства, не погодить. А якщо людина відводить під присадибне господарство землю, де є житловий будинок, то додатково потрібен архітектурний висновок", - пояснює Бердніков. За словами аналітика Асоціації міст України Ярослава Рабошука, оскільки інформація про водоохоронні та історико-культурні землі не внесена до земельного кадастру, то не виключені зловживання. Такі ризики, упевнений Бердніков, стануть стимулом для Мінкульту та Мінекології активізувати процес збору інформації по таких землях. Новими нормами також передбачається введення принципу мовчазної згоди, тобто автоматичного узгодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок. Якщо протягом місяця уповноважений на це орган не надав дозвіл на розробку проекту землеустрою або мотивовану відмову, то через 10 днів зацікавлена в одержанні ділянки землі державної або комунальної власності юридична або фізична особа має право розпочати процедуру підготовки документації із землеустрою. Разом з тим, для виділення земельної ділянки під будівництво потрібна актуальна містобудівна документація, яка оперативно має висвітлюватись на веб-сайтах органів місцевого самоврядування відповідно до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Джерело: Комерсант-Україна
"Будівельні питання"
|
Категорія: Тенденції |
Переглядів: 517 |
Додав:
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
|
|
|
|